Centauro

måndag

- Jesus tekster Gud for meg

- Agenda 3:16

"Mennesker har både hvisket i mitt øre og ropt i mitt ansikt: Kan du slutte å synge om og prate om din tro? sier Samuel som de siste årene har vært gjennom en prosess for å finne ut av hvor han selv vil og hva Gud vil med livet hans.

   I sommer tok han først de kongelige og siden nettet med storm da han sang gospel til Guds ære ved prinsebryllupet i Stockholm. Samuel Ljungblahds «Joyful, joyful» gikk som en farsott både i dagsaviser og sosiale medier. I høst er han på Norgesturné med den nye plata The Psalmist..... 

– Hvor har du identiteten din?
– Først er jeg Guds barn, elsket for den jeg er. Deretter er jeg noens sønn og bror, en ektemann og pappa. Det er der jeg har min identitet – det er det som er den ekte Samuel Ljungblahd.

   Men musikken er for Samuel noe mer enn bare jobb.
– Det er min måte å uttrykke min takk og lovprisning på. Jeg har innsett at min tro, mitt liv og min musikk henger sammen. Det er derfor jeg holder på med gospel, sier Samuel Ljungblahd."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar