Centauro

måndag

Advarer kristne mot yoga

- Dagen - 


 Hun har eksperimentert med nyåndelighet, men advarer andre fra å gjøre det samme. – Den kostet meg nesten livet, sier Kerstin Wirf.

Wirf vokste opp i et kristent miljø, men har lite positivt å si om det.

– Det var en fin fasade uten indre liv, hevder hun.

Hun tok raskt avstand, og ble det hun omtaler som en opprører.

– Jeg utviklet et indre maktbegjær og en vilje til å kontrollere andre mennesker. Det gjorde det lett for meg å «skli» inn i New Age, sier hun.

– Hvorfor det?

– Jo, fordi New Age i stor grad bygger på hierarki og underkuing av andre, påstår hun.
Inn i spiritismen

«Ånden i glasset» var Kerstins første steg inn i den nyåndelige verden. Hun var 16 år, og var med på leken sammen med noen venner.

– Det fungerte kjempebra, sier Kerstin, som snart begynte å se åndelige «veiledere» dukke opp ved sin side. Hun begynte å lese om sjamanisme, og tok i bruk trommer, og utviklet seg til å bli en spiritist.

– Mine kanaler var så åpne, så det var ingen problem for en ånd å flytte inn i meg og tale gjennom meg, hevder Kerstin, som aldri fullt ut ble et medium.

Les mer HER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar