Centauro

lördag

Bønnedag for Offisersskolen og aspirantsaken

"Høsten er stor, men arbeiderne få. Be derfor høstens herre sende ut arbeidere for å høste inn grøden hans.” Luk10,2

Søndag 9. mars 2014 ønsker vi på en særlig måte å fokusere på Offisersskolen og aspirantsaken. Aspirantsaken gjelder rekruttering av søkere til Offisersutdanning. Offisersskolen gjelder utdanningen av nye offiserer til heltidstjeneste som ledere i Frelsesarmeens arbeid.

Behovet for offiserer er stort og slik kommer det til å være det lang tid framover i Frelsesarmeen. Det er Gud som kaller arbeidere til denne tjenesten, og vi har alle et ansvar for å be om at så skal skje. Dersom Guds spørsmål ”hvem skal jeg sende og hvem vil gå for oss” treffer meg, er det et stort privilegium og ansvar for meg å svare: ”Her er jeg, send meg!”

Les mer Her...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar