Centauro

tisdag

Uke 34

Mirakel på toget
Norske Dagen - "Den kjente svenske artisten Pernilla Wahlgren ble vitne til forbønn og helbredelse på toget."

«Norge må vende tilbake til Gud»
Norge idag - "Norske kristenledere og kristne personligheter mener at det er viktigere enn noensinne å be for Norge. Samtidig må kristne ta større hensyn til sin neste, slik Bibelen lærer det. Bare slik kan Norge vende tilbake til Gud."

Alkoholreklamen flommer over Sverige
Norske Dagen - "Alkoholprodusentene kjøpte TV-reklame for 366 millioner på svensk TV i 2010. Det er nesten en dobling på to år, i følge IOGT-NTO Sverige."

- Jesus tok all min smerte bort
Norge idag - "Jeg hadde så enorme smerter i skuldre og hode etter mange års bruk av heroin, amfetamin, kokain og andre stoffer - at jeg ropte til Gud: «Du sa at din kraft var sterkere enn all den dopen jeg har gått på». Momentant og før jeg fikk sagt alt jeg skulle si til Gud - forsvant angst, tinitus og smerter i kroppen."

Setter musikk til Guds ord
Krigsropet - "Etter 30 år har Frelsesarmeen fått ny sangbok. I denne serien presenterer vi noen av de nye bidragene. Ukens sang er nummer 682, «Herre, vis meg dine veier». Teksten er hentet fra Salme 25, melodien er komponert av Tone Kristin Ødegaard.
Tone Kristin Ødegaard er soldat i Frelsesarmeen og lærer ved Jeløy folkehøgskole. Hun er dirigent på kveldstid og har dirigert kor i Frelsesarmeen i en årrekke
."

– Jeg taler i tunger når jeg vil
Norske Dagen - "Inger Lise Hansen prater mer om sitt liv som pinsevenn med Bjørn Eidsvåg på TV2."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar