Centauro

onsdag

Generalen i Oslo

"Frelsesarmeen var aldri ment å holde seg innenfor fire vegger!"
Perleportalen - "Frelsesarmeens verdensleder var tirsdag 6. mars på sitt første besøk i territoriet etter at hun tiltrådte som general. Tidligere på dagen hadde hun i to omganger hatt møter med norske offiserer, og på kvelden var dørene åpne for alle som ville møte henne.
- Jeg er imponert over rausheten dette territoriet viser mot den internasjonale Frelsesarmeen. Både i penger men også når det gjelder å gi arbeidere ut til arbeidet i andre land, sa Linda Bond. – Jeg vil også takke dere for det dere gjorde i forbindelse med 22. juli. Jeg var i bilen på vei hjem fra arbeid den dagen, og jeg kunne ikke tro det jeg hørte. Sjefsekretæren informerte meg om at også Frelsesarmeen raskt tok grep for å hjelpe de berørte, og jeg vil takke dere for det
."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar