Centauro

torsdag

Gud kommer til oss i sorgen og fortvilelsen

Idag begynner Franklin Graham-kampanjen i Riga. Da passer det godt med ett innlegg fra pappa, Billy Graham. Björn O. Hansen skriver i sin blog:

Billy Graham organisasjonen offentliggjorde i går et brev skrevet av Billy Graham(bildet) de siste dagene. Han gir uttrykk for at han savner sin kjære kone, men at Gud kommer med trøst til alle sørgende. I brevet heter det blant annet:

"Om få dager blir jeg 92. Jeg hadde aldri drømt om at jeg skulle bli så gammel. Min kone, Ruth, døde for litt over tre år siden. Jeg savner henne mer og mer og mer for hver dag som går. Dette var favorittiden for Ruth. Hun gledet seg over at bladene skiftet farge og hun klarte ikke å vente med å tenne opp i ovnen ved første antydning til høst. Hun var alltid så glad, og Ruth lyste opp selv de mørkeste dagene."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar