Centauro

måndag

Julegrytesesongen er rett rundt hjørnet!

 - Perleportalen -

Vitnesbyrd fra norske Ida som är kadett på Officersskolan i New Yourk -

"Akkurat nå forbereder jeg meg med å øve på artige dansebevegelser foran speilet. Men ikke hoftebevegelser, det får vi ikke lov til.....

   Hva er en god dag på jobben?
"Jobben" min er for tiden offiserskolen i New York. Sammen med 130 andre kadetter får jeg undervisning og opplæring som skal utruste oss til tjeneste som offiserer.
En god dag er når lærerne tar seg tid til de gode og relevante diskusjonene. Etterpå har jeg samling med en studiegruppe som studerer tidlig salvasjonisme og hvordan vi igjen kan bli fylt med den samme hellige brann for å nå tapte sjeler. Akkurat nå studerer vi og skal starte med "Nattlige bønnemøter for hellighet" som er beskrevet i "Orders and Regulations for Field Officers 1917". Jeg er overraske og overbegeistra over hvor relevant og godt materiale dette er! (Send meg en mail om dere vil ha det tilsendt). Etter våre møter er jeg gira resten av dagen. Så vil jeg avslutte dagen med å gå tur med min kjære. En skikkelig god ARMY - BARMY dag!"


Les mer HER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar